середа, 7 жовтня 2015 р.

Про бібліотеку як привабливу пропозицію

Читомо — Культурно-видавничий проект

Почитайте дуже цікаву статтю http://www.chytomo.com/place/biblioteka-yak-brend-dosvid-myunxena 
про те, яким чином зробити цікаву для молоді бібліотеку. 
Деякі цитати наведу.


Бібліотека як бренд – досвід Мюнхена

...Розробляючи нову стратегію, ми орієнтувалися передовсім на молодь і прагнули зробити так, щоб бібліотека стала привабливим місцем для проведення вільного часу. Ця пропозиція базується на п’яти основних аспектах:
  • кваліфікований персонал;
  • мультимедійність фонду (медіатека);
  • бюджет для розбудови фондів книгозбірні;
  • різноманітнисть заходів;
  • створення широкої партнерської мережі.

Про комплектування фондів

За нашим задумом, в Мюнхенській бібліотечній мережі частки друкованих видань та видань в аудіо- чи відеоформаті складають 30% і 70% відповідно. Ми акцентуємо увагу на аудіовізуальних медіа. Дуже важливо, щоб всі нові мультимедійні надходження відразу інтегрувалися у систему книгозбірень і були доступні відвідувачам. Ми вирішили, що наш фонд має формуватися з урахуванням трендових тем. Йдеться про те, що британці називають «лайфстайл» – мода, модні види спорту, ігри, техніка й нові медіа. Серед аудіовізуальних медіа центральну частину нашого фонду складають фільми в DVD та Blue-Ray-форматах. Також ми маємо потужний фонд із іграми для приставок різних форматів.

...перш ніж формувати медіатеку, ми відслідковуємо, які ж теми цікавлять нашу аудиторію, а вже на основі цього формуємо списки видань.

Немає коментарів: