про те, яким чином зробити цікаву для молоді бібліотеку.
Деякі цитати наведу.
Бібліотека як бренд – досвід Мюнхена
...Розробляючи нову стратегію, ми орієнтувалися передовсім на молодь і прагнули зробити так, щоб бібліотека стала привабливим місцем для проведення вільного часу. Ця пропозиція базується на п’яти основних аспектах:
Про комплектування фондів
За нашим задумом, в Мюнхенській бібліотечній мережі частки друкованих видань та видань в аудіо- чи відеоформаті складають 30% і 70% відповідно. Ми акцентуємо увагу на аудіовізуальних медіа. Дуже важливо, щоб всі нові мультимедійні надходження відразу інтегрувалися у систему книгозбірень і були доступні відвідувачам. Ми вирішили, що наш фонд має формуватися з урахуванням трендових тем. Йдеться про те, що британці називають «лайфстайл» – мода, модні види спорту, ігри, техніка й нові медіа. Серед аудіовізуальних медіа центральну частину нашого фонду складають фільми в DVD та Blue-Ray-форматах. Також ми маємо потужний фонд із іграми для приставок різних форматів.
...перш ніж формувати медіатеку, ми відслідковуємо, які ж теми цікавлять нашу аудиторію, а вже на основі цього формуємо списки видань.
Бібліотека як бренд – досвід Мюнхена
...Розробляючи нову стратегію, ми орієнтувалися передовсім на молодь і прагнули зробити так, щоб бібліотека стала привабливим місцем для проведення вільного часу. Ця пропозиція базується на п’яти основних аспектах:
- кваліфікований персонал;
- мультимедійність фонду (медіатека);
- бюджет для розбудови фондів книгозбірні;
- різноманітнисть заходів;
- створення широкої партнерської мережі.
Про комплектування фондів
За нашим задумом, в Мюнхенській бібліотечній мережі частки друкованих видань та видань в аудіо- чи відеоформаті складають 30% і 70% відповідно. Ми акцентуємо увагу на аудіовізуальних медіа. Дуже важливо, щоб всі нові мультимедійні надходження відразу інтегрувалися у систему книгозбірень і були доступні відвідувачам. Ми вирішили, що наш фонд має формуватися з урахуванням трендових тем. Йдеться про те, що британці називають «лайфстайл» – мода, модні види спорту, ігри, техніка й нові медіа. Серед аудіовізуальних медіа центральну частину нашого фонду складають фільми в DVD та Blue-Ray-форматах. Також ми маємо потужний фонд із іграми для приставок різних форматів.
...перш ніж формувати медіатеку, ми відслідковуємо, які ж теми цікавлять нашу аудиторію, а вже на основі цього формуємо списки видань.
Немає коментарів:
Дописати коментар