вівторок, 11 січня 2022 р.

Книги з гумором (Ч.1. Українські автори)

Це так звана українська дозвіллєва література, яка може і без катарсісу та високих ідей, але в терапевтичних дозах допомогає справитися з проблемами, посміятися над страхами і дурнями, просто жити далі. Веселі книги з сарказом, іронією, жартами зібрані за відгуками на читацьких форумах та власними книгомандрами. Жодної логіки в списку немає: тут і  визнані класичні твори, і книги на один раз, сучасні автори, і автори минулих століть. 
  • Ірена Карпа завжди вміє розсмішити, її "З води, з роси, з калабані"
  • Волошин Б. "Політ золотої мушки" - скачати 
  • "Герої, херої і не дуже" Віталій Запека Тут сарказму та іронії доволі, правда воєнна тематика, онлайн не знайшла.
  • Анатолій Дімаров "На коні і під конем
  • Макс Кідрук «Я полечу» - плакала… 
  • Марина Гримич "Ажнабія на червоній машині" - тіки в магазинах.
  • Андрій Любка "Карбід" , того ж Любка "МУР" (обережно-лайка!)
  • Борис Поліщук "Бляшаний брехун, або куме, стій на шухері" - стара, можна пошукати в бібліотеках
  • Лесь Подерв'янський - також для певної категорії читачів, знайомих з абсцентною лексикою. 
  • Богдан Жолдак Оповідання  - скачати 
  • Ярослава Литвин  "Рік розпусти Клауса Отто Баха" (сарказм)
  • Брати Капранови "Приворотне зілля
  • Є.Гуцало "Позичений чоловік
  • Ірина Львова "Мій чоловік- пінгвін" 
  • Сергій Волошин Оповідки
  • Василь Слапчук "Дикі квіти" - аудіокнига
  • Дмитро Кешеля "Родаки" Тут дійсно будете сміятися. В ній є все: історія, кохання, краса української природи, фентезі та інше. Читається легко. Є аудіоверсія голосом автора. 
  • Іван Семесюк «Еволюція або смерть. Пригоди павіана Томаса», «Фаршрутка» 
  • Юрій Винничук  "Мальва Ланда" - аудіокнига,  "Груші в тісті
  • Леся Бернакевич "До зустрічі в суді".  Оповідання.
  • Волошин Богдан  "Політ золотої мушки" 
  • Історія від діда Свирида.  Особливо перший том. Пам' ятаю, що так реготала вночі, що збудила чоловіка, і ще довго не могла зупинитися, хоч він і сердився сонний.  А я реально не могла втримати той сміх. Уривки, купити  - тут 
  • Нестайко "Тореодори з Васюківки" - читана-перечитана класика, але завжди діє.
  • Кузьма Скрябін Скрябін "Я Шонік і Шпіцберген","Я, паштет і армія" , "Я, победа і Берлін"  - будете реготати зі сльозами на очах.
  • Катя Бльостка "Матера вам не наймичка або чому материнство це прекрасно" - замовляйте в Якобу або читайте її в Інстаграмі, там є багато того, що увійшло у книгу.
  • Левицька Марина "Коротка історія тракторів по-українськи" - відгук мій 
  • А.Дімаров «На коні і під конем».
  • Леся Найденко  "Я, ти і клуб твоїх колишніх"- воно таке смішне, просто ліки від хандри, але увага - суржик! Чомусь уявила комедію за цим сюжетом.
  • Ліонід Глібов "Байки". "Цяцьковий осел"- читала вголос колись своїм батькам, сміялись і плакали одночасно. 
  • Ще Павло Глазовий.
  • Остап Вишня "Якби моя бабуся встала", "Зенітка
  • Іван Нечуй-Левицький "Не можна бабі Парасці втриматися на селі" , "Благословіть бабу Палажку скоропостижно вмерти",  "Кайдашева сім'я" - все можна легко в бібліотеках знайти.

Немає коментарів: