среда, 25 марта 2020 г.

Організація роботи в ZOOM.US

Zoom — дозволяє проводити відеоконференції, записувати відеодзвінки, спілкуватися в чаті (є безкоштовна версія).
Як користуватися Zoom? Пропонуємо просту інструкцію:
  • В пошуковиму браузері пишемо сайт zoom.us
  • Завантажуємо "Клієнт Zoom для конференцій"
  • Встановлюємо
  • Реєструємся (вводимо електронну адресу, пароль, ім'я)
  • Переключаємося на пошту, на яку здійснюємо реєстрацію, переходимо за посиланням.
  • Якщо реєстрація пройшла успішно, основне вікно Zoom відкрилось, шукаємо кнопоку "Нова конференція"
  • Відкривається вікно конференції. В налаштуваннях можна керувати відео та аудіо. Виключити чи включити за потреби.
Як додати учасників?
Варіант 1:
  • натискаємо "Запросити" (іконка людини із плюсиком)
  • вибираємо ел. адресу, з якої прийде запрошення вашим учасникам конференції (наприклад, gmail)
  • відкривається пошта і автоматично відкривається лист. У рядку "отримувачі" пишемо всі електронні адреси студентів, учнів тощо.
  • відправити
Варіант 2:
  • натискаємо "запросити"
  • відкривається уже знайоме вам вікно
  • вверху вікна є номер із 9 цифр. Це ID (адреса) вашої конференції. Пишете цей номер у вайбер, смс чи диктуєте...
  • студент (учень) отримує номер, заходить у цю програму, яку йому теж потрібно завантажити, вводить цей номер і приєднується до конференції.
Далі дивитесь, які є доступні функції. Вкл/викл звук, відео, увімкнути чат, увімкнути запис конференції якщо треба.

Почитати про інші сервіси:
Залишаюся Вдома: Добірка інструментів для ефективної комунікації онлайн 

Комментариев нет: