вторник, 7 апреля 2020 г.

Якою бачать сучасну наукову бібліотеку викладачі закладів ЗВО?

Авторами зроблена спроба відповісти на питання, якою бачать сучасну наукову бібліотеку викладачі закладів ЗВО і можливості роботи в ній. На прикладі прикладного соціологічного дослідження автори аналізують інформаційні потреби науково-педагогічних працівників, практики використання ресурсів і можливостей наукових бібліотек.

Коли в дослідженні  запитали викладачів, які характеристики сучасної наукової бібліотеки важливі, то виявилося, що найважливіші ті, в яких не треба ходити в бібліотеку!

А характеристики, на який часто напирають як вектор розвитку бібліотеки ЗВО (місце, коворкінг, презентації) не отримали такого вже великого числа викладачів, які вважають це важливим.

Є досить багато викладачів (близько 30%), яким потрібна допомога у написанні наукової статті та роз'ясненні основ. Нет описания фото.Джерело:
Монастырская, Татьяна Игоревна. Форсайт научных библиотек: новые возможности для преподавателей вузов = Research libraries foresight: new opportunities for university teachers / Т. И. Монастырская, Н. Л. Микиденко, С. П. Сторожева // Корпоративные библиотечные системы: технологии и инновации: материалы Международной научно-практической конференции, 24–29 июня 2019 года / Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; [оргкомитет конференции: В. В. Сергеев [и др.]. – Санкт-Петербург, 2019 — 1 файл : 531 Кб. — Загл. с титул. экрана. — Ч. текста парал. на рус. и англ. яз. — Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.spbstu.ru/dl/2/k19-146.pdf>. — DOI 10.18720/SPBPU/2/k19-146

Комментариев нет: