четвер, 25 липня 2019 р.

Видавництво Pearson впроваджує “digital first”

Студенти США використовують вживані друковані видання, щоб зекономити кошти. Щоб протистояти цьому Компанія Pearson, найбільше у світі видавництво освітньої літератури, переходить до концепції “digital first”: тобто пріоритетом для фірми стають цифрові, а не друковані копії книг.

Ідея Pearson полягає в тому, щоб друковані копії навчальних видань можна було лише взяти в оренду, при цьому оновлюватися (уявіть, до цього часу вони регулярно перевидавалися раз на три роки!) вони будуть зрідка, - пише ВВС. Так, наступного року компанія оновить лише 100 з 1500 навчальних видань, а у 2019, приміром, таких було 500.
“Це переломний момент. Понад половину наших річних доходів ми вже отримуємо з продажів цифрових копій книг. Тому ми вирішили, що так само, як і в інших галузях – приміром, в музиці чи ЗМІ, – настав час переглянути пріоритети у створенні наших продуктів...Видавництво друкованих книг ще впродовж багатьох років буде існувати, але тиражі ставатимуть все меншими”, – прогнозує Джон Феллон.
Спочатку нові правила в роботі компанії стосуватимуться лише США, але згодом поширяться й на інші ринки.

Компанія сподівається, що це змусить більшу кількість студентів купувати електронні версії видань, які оновлюються регулярно, бо такі видання простіше доповнити та відредагувати. Окрім того, вони можуть містити відео та інші матеріали, що полегшують навчальний процес.

Не розумію, як це допоможе, бо якщо причиною використання друкованих видань є саме їх низька ціна, то нелогічно чекати зростання попиту на е-книги тільки тому, що електронна версія містить оновлену інформацію. Однак тенденція красномовна.

Джерело 

Немає коментарів: