вівторок, 7 листопада 2017 р.

Фейсбук: як читати професійні новини

Як активний користувач соціальної мережі Facebook я відчула негативні зміни у  алгоритмі формування стрічки новин ще рік тому. Особисто мене цей алгоритм не влаштовував, тому я шукала варіанти.

З найбільш прийнятного - створення списків друзів за напрямками (особисте, професійне, громадське, розважальне тощо). Наприклад, у Галини Єгорової є список  Библиотечное (715 позицій, хоча це російській ресурс, він має у своєму складі і сторінки українських бібілотек та бібліотекарів). Сама ідея цікава, але як на мене, список завеликий, опрацювати його неможливо. Я б поділила його на декілька. Це дасть змогу читати лише те, що цікавить на певний момент, зведе до мінімуму інформаційний шум. Серед недоліків - неможливість додати групи (тільки сторінки та особисті профілі) та підписатися (але можна зробити закладку).

Передивилась я своїх фейсбучних друзів і  склала  професійні списки, встановивши для себе ліміт у 100 позицій:

Библиотекари Мариуполя - список моїх колег з Маріуполя;
БиблиоТоп -  професіонали та експерти  бібліотечної справи;
Страницы библиотек  - переважно сторінки закладів вищої освіти,
Бібліотечні спільноти - крім професійних спільнот тут ще студентські товариства, кафедри ІБАС, журнали  тощо.

Ви можете зробити закладку і передивлятись професійні новини за наведеними списками, або зробити свої.

Немає коментарів: