Сьогодні пропоную ознайомитися з вражаючою презентацією від Ірини Карнаух про різнобарв'я масових заходів насамперед в університетських бібліотеках України та його висвітлення на сторінках соціальних мереж. Івент-маркетинг або маркетинг подій супроводжує те, чим традиційно займається бібліотека: зустрічі з цікавими людьми, акції, флешмоби тощо. Але до цього додається ще складний комплекс з саме маркетингу, паблік рилейшнз і реклами. Все це необхідно для активізації інтересу користуваців та просунення бібліотеки, її фондів та послуг. Зробити так, щоб читатч зрозумів, що бібліотека- це весело, цікаво та креативно, створити настрій та залучити до бібліотеки - ось які навички нам усім треба вдосконалювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар