четвер, 8 червня 2017 р.

Інструменти веб-комунікації в університетських бібліотеках України

Типові проблеми у використанні веб-інструментів для просування ресурсів та послуг університетськими бібліотеками:
  • одна третина бібліотек вітчизняних університетів не має власного сайту;
  • сайт не завжди використовується як інтернет-навігатор бібліотечних каналів;
  • інколи доступ до інформації та сервісів сайту реалізований тільки для зареєстрованих користувачів бібліотеки;
  • низький відсоток використання на сайті інструментів коментування та поширення інформації;
  • неякісне юзабіліті сайту бібліотеки.
Системна реалізація інтернет-маркетингу в університетських бібліотеках України досягається завдяки використанню наступних інструментів веб-комунікації: e-mail (94%), соціальні мережі (64%), кнопки розшарювання (21%), підписка на новини (18%), канали контент-медіа (16%), блоги (13%), опитування (13%), коментарі (9%), QR-код (6%), чат (4%). Кожна бібліотека обирає найбільш ефективні інструменти інтернет-маркетингу, виходячи з власних завдань та характеру її цільової аудиторії. Найчастіше використовується 1-7 інструментів, найбільша кількість використаних інструментів – 15. Просунення ресурсів та послуг бібліотеки відбувається за всіма напрямками комунікації таким чином, щоб користувачі мали можливість вибору засобів, інструментів та платформ спілкування.

Більше тут: Назар’єва С.В. Використання інструментів Web-комунікації бібліотеками університетів // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. – 2017. – №2. – С. 14-16. - Режим доступу: http://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/160

Немає коментарів: