Zoom — дозволяє проводити відеоконференції, записувати відеодзвінки, спілкуватися в чаті (є безкоштовна версія).
Як користуватися Zoom? Пропонуємо просту інструкцію:
- В пошуковиму браузері пишемо сайт zoom.us
- Завантажуємо "Клієнт Zoom для конференцій"
- Встановлюємо
- Реєструємся (вводимо електронну адресу, пароль, ім'я)
- Переключаємося на пошту, на яку здійснюємо реєстрацію, переходимо за посиланням.
- Якщо реєстрація пройшла успішно, основне вікно Zoom відкрилось, шукаємо кнопоку "Нова конференція"
- Відкривається вікно конференції. В налаштуваннях можна керувати відео та аудіо. Виключити чи включити за потреби.
Як додати учасників?
Варіант 1:
- натискаємо "Запросити" (іконка людини із плюсиком)
- вибираємо ел. адресу, з якої прийде запрошення вашим учасникам конференції (наприклад, gmail)
- відкривається пошта і автоматично відкривається лист. У рядку "отримувачі" пишемо всі електронні адреси студентів, учнів тощо.
- відправити
Варіант 2:
- натискаємо "запросити"
- відкривається уже знайоме вам вікно
- вверху вікна є номер із 9 цифр. Це ID (адреса) вашої конференції. Пишете цей номер у вайбер, смс чи диктуєте...
- студент (учень) отримує номер, заходить у цю програму, яку йому теж потрібно завантажити, вводить цей номер і приєднується до конференції.
Далі дивитесь, які є доступні функції. Вкл/викл звук, відео, увімкнути чат, увімкнути запис конференції якщо треба.
Почитати про інші сервіси:
Залишаюся Вдома: Добірка інструментів для ефективної комунікації онлайн
Немає коментарів:
Дописати коментар