вівторок, 10 березня 2020 р.

Як навчитися "читати" аудіокниги

Час для аудіочитання знайти легше, ніж для читання традиційного: по дорозі в і з офіса, під час тренувань, хатньої роботи... Але якщо не привчити себе слухати, а відразу почати слухати аудіокниги, то з великою ймовірністю ви вимкнете аудіокнигу хвилин через 10. Бо це навичка, яку треба формувати. І навчитися сприймати аудіокниги як книги і як джерело інформації може потребувати зусиль і часу.

Ті, хто вже пройшов цей шлях діляться порадами.

1. Почніть з малого: знайдіть подкаст, який відповідає вашим інтересам і який вам буде цікаво слухати.
Для мене все почалося з подкастів, а саме з «Чорнобиля» HBO. Мені захотілося дізнатися історію докладніше і мені порадили однойменний подкаст.
Або можна спробувати фоном включити відео на ютубі, тобто привчати себе слухати. Це ж просто аудіювання, яке ми всі робимо, коли вчимо мову :) 

2. Від простого до складного. Після болталок переходьте до монологів - це складніше і не завжди цікаво. Важливо знайти своє хвилин на 20. Якщо ви легко відволікаєтеся на власні думки, то подкасти-монологи і, пізніше, аудіокниги - відмінний спосіб «заземлити» себе і розвинути уважність.
До речі, я ще помітила, що коли слухаю, то краще запам'ятовую книги. Читаю я швидко і не завжди вдумливо, але ось слухаю завжди з величезною увагою (бо знаю, що, якщо відволікся, то всерйоз і надовго) і тепер здивовано усвідомлюю, що пам'ятаю деталі-детальки-деталіща))
3. Для того, щоб почати щось робити, потрібно розуміти, навіщо ви це робите.
...немає часу читати, але я багато ходжу, готую і прибираю вдома. І я розумію, що такі механічні заняття добре б приправити заняттями для душі, до того ж, вони займають досить багато часу. Музику я і в метро можу послухати.
4. Голос оповідача дуже впливає на сприйняття книги.
Для мене вирішальним виявилися голоси озвучення. Я пробувала слухати аудіокниги років 7 тому і не смогла- там були бісячі паузи і наголоси. І я пробувала бізнес книгу. А 3 роки тому випадково на ютубі послухала розповідь в озвучці, потім ще. Знайшла тих спеців що мені заходять

Немає коментарів: