Що варто зробити організатору, який запрошує на презентацію.
⠀
1. Допомогти обрати дату і час, щоб читачам та гостям було зручно. Запитати, чи потрібен модератор. Якщо так – обрати активну людину і підготувати питання. Поганий приклад (ПП): презентація у день пам'яті та примирення, коли важливими є інші заходи.
⠀
2. Техпідтримка: якщо автору потрібен проектор, ноут, колонки і мікрофон – перевірити, чи все працює і чи є всі потрібні кабелі-перехідники. ПП: сказати, що мікрофон не працює за 15 хвилин до виступу.
⠀
3. Розрекламувати подію завчасно. Підготувати афішу + повісити її у самому закладі, створити подію у FB, запросити людей чи якщо це школа – розказати, хто приїде і навіщо. Запросити школярів, студентів та бібліотекарів. ПП: завести у клас під час уроку, де на автора ніхто не чекав.
⠀
4. Контакт. Якщо це чуже місто, запитати, чи знає автор, як добратися і чи не потрібно його зустріти. Якщо є зміни чи форсмажор – повідомити. ПП: не з’явитися на подію взагалі.
⠀
5. Квіти-шоколад – це приємно. Але буде приємніше, якщо придбають книгу автора і вона залишиться у тій же бібліотеці. Ще одна фішка: автор книги не друкує, купує їх за власний кошт. ПП: подаруйте нам свої книги (якщо це не обумовлена благодійність).
⠀
6. Матеріальний успіх прези залежить від кількості проданих книг. Не потрібно змушувати людей купувати, але сказати, що на презі можна буде це зробити – варто.
⠀
7. Якщо це інше місто – обумовити можливість компенсації витрат на дорогу. Є гранти, які покривають проживання-харчування. На фестивалях, e. g. Можна підключити видавництво.
⠀
8. Гарний настрій та взаємоповага, яка не залежить від віку, кількості виданих книг та рівня популярності.
⠀
Якісній роботі – якісна підготовка. Тоді буде вау. Без цього ніяк, згодні?
Автор:⠀Анастасия Никулина
⠀
1. Допомогти обрати дату і час, щоб читачам та гостям було зручно. Запитати, чи потрібен модератор. Якщо так – обрати активну людину і підготувати питання. Поганий приклад (ПП): презентація у день пам'яті та примирення, коли важливими є інші заходи.
⠀
2. Техпідтримка: якщо автору потрібен проектор, ноут, колонки і мікрофон – перевірити, чи все працює і чи є всі потрібні кабелі-перехідники. ПП: сказати, що мікрофон не працює за 15 хвилин до виступу.
⠀
3. Розрекламувати подію завчасно. Підготувати афішу + повісити її у самому закладі, створити подію у FB, запросити людей чи якщо це школа – розказати, хто приїде і навіщо. Запросити школярів, студентів та бібліотекарів. ПП: завести у клас під час уроку, де на автора ніхто не чекав.
⠀
4. Контакт. Якщо це чуже місто, запитати, чи знає автор, як добратися і чи не потрібно його зустріти. Якщо є зміни чи форсмажор – повідомити. ПП: не з’явитися на подію взагалі.
⠀
5. Квіти-шоколад – це приємно. Але буде приємніше, якщо придбають книгу автора і вона залишиться у тій же бібліотеці. Ще одна фішка: автор книги не друкує, купує їх за власний кошт. ПП: подаруйте нам свої книги (якщо це не обумовлена благодійність).
⠀
6. Матеріальний успіх прези залежить від кількості проданих книг. Не потрібно змушувати людей купувати, але сказати, що на презі можна буде це зробити – варто.
⠀
7. Якщо це інше місто – обумовити можливість компенсації витрат на дорогу. Є гранти, які покривають проживання-харчування. На фестивалях, e. g. Можна підключити видавництво.
⠀
8. Гарний настрій та взаємоповага, яка не залежить від віку, кількості виданих книг та рівня популярності.
⠀
Якісній роботі – якісна підготовка. Тоді буде вау. Без цього ніяк, згодні?
Автор:⠀Анастасия Никулина
Немає коментарів:
Дописати коментар