Наукова бібліотека Харківського національного медичного університету застосувала метод портфоліо під час проведення атестації співробітників.
Атестаційна кампанія розпочалася з підготовчої та організаційної роботи:
Особисте портфоліо досягнень – це
системна діяльність з моніторингу і документування результатів власної
діяльності, ефективний засіб організації та систематизації матеріалів, що
засвідчують динаміку фахового і кваліфікаційного зростання.
Підсумковий звіт-портфоліо мав вигляд слайд-презентації певної структури:
Підготовка звіту-портфоліо потребувала від кожного детального осмислення набутого досвіду, упорядкування й об’єктивного відображення власних напрацювань, надала можливість визначити свої сильні і слабкі сторони та внесок в розвиток бібліотеки.
Для багатьох це було перше завдання подібного рівня і за змістом, і за формою подання інформації. Найскладнішою, мабуть, стала вимога критичного підходу, передусім, у визначенні своїх переваг і недоліків, причому не у порівнянні з колегами, а у зіставленні із стандартами професійної діяльності.
Джерело: Павленко Т. ОСОБИСТЕ ПОРТФОЛІО З ПОЗИЦІЙ АТЕСТАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНИХ КАДРІВ file:///C:/Users/s.nazarieva/Downloads/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Атестаційна кампанія розпочалася з підготовчої та організаційної роботи:
- опрацювання нормативної бази,
- ознайомлення з публікаціями щодо суті портфоліо, особливостей його створення та використання в бібліотечній практиці,
- інструктажу та консультування співробітників.
Підсумковий звіт-портфоліо мав вигляд слайд-презентації певної структури:
- посада,
- освіта,
- стаж,
- обов’язки,
- професійні здобутки за міжатестаційний період,
- інтелектуальні здобутки за міжатестаційний період,
- творчі здобутки за міжатестаційний період,
- плани на перспективу.
Підготовка звіту-портфоліо потребувала від кожного детального осмислення набутого досвіду, упорядкування й об’єктивного відображення власних напрацювань, надала можливість визначити свої сильні і слабкі сторони та внесок в розвиток бібліотеки.
Для багатьох це було перше завдання подібного рівня і за змістом, і за формою подання інформації. Найскладнішою, мабуть, стала вимога критичного підходу, передусім, у визначенні своїх переваг і недоліків, причому не у порівнянні з колегами, а у зіставленні із стандартами професійної діяльності.
Джерело: Павленко Т. ОСОБИСТЕ ПОРТФОЛІО З ПОЗИЦІЙ АТЕСТАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНИХ КАДРІВ file:///C:/Users/s.nazarieva/Downloads/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар