Zhixian Yi взявся дослідити, як автралійські колеги з академічних бібліотек сприймають методи просуненя послуг та ресурсів та фактори, які впливають на це сприйняття (пол, вік, стаж, відвідування семінарів з маркетингу тощо). Дані були зібрані за допомогою анкети, яка була надіслана у 37 університети для 400 бібліотекарів. Їм було запропоновано заповнити форму та надіслати її на вказану адресу протягом двох тижнів. Для збільшення кількості відповідей було надіслане нагадування. Всього у опитуванні прийняло участь 230 бібліотекарів (57,5%).
Бібліотекарі оцінювали ці методи за шкалою в 5 пунктів: неефективні. відносно ефективні, ефективні, більш ефективні, найефективніші. Результат виглядає таким чином:
resources. Information Research, 21(1), paper 702.
Досліджувані методи були поділені на три типи:
- · цифрові засоби масової інформації (каталоги, електронна пошта, web - сайт, інтернет-реклама, соціальні медіа канали, веб - трансляції, оголошення сайту);
- · друковані матеріали (реклама, буклети, брошури, адресна поштова розсилка, листівки, дешевий розпродаж, інформаційні бюллетені, друкована реклама тощо);
- · події (навчання , виставки, бібліотечні тури, день відкритих дверей тощо).
Що з цього цікаво? По-перше, топ-7 неефективних маркетингових інструментів за оцінкою наших колег з Австралії: буклєти, бюлетні, День відкритих дверей, телефон, лістівки, флаєра і адресна поштова розсилка.
По-друге, із інструментів інтернет-маркетингу ефективними є використнання е-mail (42,4%), інтернет-реклами (39,4%), соціальних медіа (38,8%), веб-трансляцій (33,3%), оголошення на сайті (32.1%) та самого веб-сайту бібліотеки (29,1%). Більше того, ще 39,4% вважають веб-сайт більш ефективним, а 19. 4 % - найефективнішим.
Джерело: Yi, Z. (2016). Effective techniques for the promotion of library services andПо-друге, із інструментів інтернет-маркетингу ефективними є використнання е-mail (42,4%), інтернет-реклами (39,4%), соціальних медіа (38,8%), веб-трансляцій (33,3%), оголошення на сайті (32.1%) та самого веб-сайту бібліотеки (29,1%). Більше того, ще 39,4% вважають веб-сайт більш ефективним, а 19. 4 % - найефективнішим.
Високі відсотки для методів, які використовуються у соціальних мережах демонструють, що час, коли бібліотеки були визнані тільки як джерело інформації, пройшов, та настали часи, коли бібліотека є інтерактивним хабом, де користувачі збираються і шукати інформацію, і розважатися. Соціальні медіа (включаючи Facebook, Twitter і YouTube) в якості інструментів, платформ і додатків, дозволяють клієнтам підключатися, спілкуватися і співпрацювати з іншими користувачами в Інтернеті і в даний час часто використовуються бібліотеками в своїх промо-акціях, тому що соціальні медіа можуть підтримати користувацький контент, який може бути поширений серед учасників для перегляду, обміну і поліпшення.А втретє, зверніть увагу на високий відсоток ефективності у заходів на основі реальної комунікації - користувачі все ще потребують особистого спілкування)).
resources. Information Research, 21(1), paper 702.
http://InformationR.net/ir/21-1/paper702.html
http://www.webcitation.org/6fq4XvwUf
Немає коментарів:
Дописати коментар