воскресенье, 19 марта 2017 г.

Рекомендації з впровадження УДК. Сербін О.О.

"Vivat Lex". Навчально-бібліотечний комплекс Університету

Вебінар: Як написати наукову статтю



Session dates:Friday, 24 March 2017
Starting time:10:00, Eastern Europe Time (Bucharest, GMT+02:00)
Duration:1 hour
Presenters:Iryna Tykhonkova
Description:Коли і навіщо писати? Типи наукових публікацій. Структура статті. Важливі елементи. Стандартні помилки. Оформлення рукопису. Подача роботи. Рецензування. Що я можу робити зі своєю публікацією?


Host's email:iryna.tykhonkova@thomsonreuters.com
Реєстрація за посиланням: https://thomsonreuters.webex.com/url3000/j.do?UID=4994210367&RT=MTgjMjc%3D&siteurl=thomsonreuters&apiname=j.php&MTID=t18bf3ed5fc148d2edf72ca5ac0ab4bc2&FM=1&rnd=2254317249&servicename=TC&ED=542802287&needFilter=false

Формування комунікаційної стратегії: поетапна інструкція з прикладами

Комунікаційна стратегія розробляється згідно з ключовими цілями Вашої організації та сприяє ефективному зв’язку з громадськістю. У черговому матеріалі для Бази знань НУО, ми розглянемо її основні елементи, а також сумісність інших концепцій, стратегій та планів із загальною комунікаційною стратегією. Подаємо одразу посилання на дотичні допоміжні матеріали Громадського Простору – маркетинговий план, комунікаційний план, брендинг.http://www.prostir.ua/?kb=rozvytok-komunikatsijnoji-stratehiji-poetapna-instruktsiya-rozrobky-komunikatsijnoji-stratehiji-dlya-vashoji-orhanizatsiji-iz-vpravamy-ta-korysnymy-posylannyamy

Отказы и их учет в библиотеке


 https://www.dropbox.com/s/ajljqzwncqcjy7q/14734025905758-1.pdf?dl=0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...